فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نوشتم تا بماند یادگاری...

تولد نی نی دوستمون

1390/7/16 10:45
نویسنده : مامان فاطمه
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

یه خبر خوشحالیniniweblog.com

دیشب نی نی دوستمون( یعنی دوست من و بابایی) بدنیا اومدniniweblog.com

نمی دونی چقدر خوشحال شدمniniweblog.com

همش میگفتم خوشا بحالشون که این دوره رو با تمام سختی ها و خوبی هاش گذروندن و الان نینی تو بغلشون هستniniweblog.com

راستی نی نی گل دختره و  اسمش هم فاطمه خانم هستniniweblog.com

ای کاش این روزهای باقیمونده ما هم مثل برق و باد میگذشت

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مانی جون
16 مهر 90 18:39
تحمل کن این روزا با همه سختی هاش بعدا کلی خاطره هست
سحر مامان آراد
17 مهر 90 13:37
ای جونم الهام جون ایشالا دخمل گلت رو سالم تو بغل میگیری و کیفشو میبری
مامان آیلا
18 مهر 90 11:41
سلام ممنون که به ما سرزدین . خیلی عجله نکن عزیز جون تمام طول سفر لذت بخش هست به انتها و قله که می رسی لذت فقط چند لحظه هست پس حالا هم لذتشو ببر به سلامتی فاطمه جونم به زودی بغل می کنی . با اجازه من شما رو لینک میکنم
مامی مائده
18 مهر 90 15:02
چشم رو هم بذاری نی نیه شمام میاد تو بغلتون
مامان سانای
20 مهر 90 10:53
من شما رو لینک کردم
منا مامان الینا
20 مهر 90 13:04
عزیزم انشالا نی نی شما و نی نی من و همه نی نی ها به سلامت بیان تو بغلتون