فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

نوشتم تا بماند یادگاری...

خبر خوشحالی

1390/5/10 11:03
نویسنده : مامان فاطمه
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانی

من اومدم با کلی خبر خوشحالیniniweblog.com

اول اینکه هفته پیش برده بودمت مشهد الهی قربونت برم که اذیتم نکردیniniweblog.com

ولی نمی دونم چی شد که روز دوم پهلوم درد گرفت و بقیه اش هم که خودت میدونیniniweblog.com

خبر دوم که واقعا خوشحال شدم در مورد عمو و زن عمو هست که امروز فهمیدم که دارم زن عمو میشم و قراره یه نی نی خوشکل بیارهniniweblog.com

ان شاء الله که کوچولوشون سالم باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

منا
10 مرداد 90 10:55
الهام جون خوبی؟
چرا ننوشتی خبرت را؟
نوشتی خبرم کن


سلام عزیزم داشتم می نوشتم که دستم اشتباهی به کلید ارسال خورد راستی آدرس سایتت رو نذاشته بودی تا بهت خبر بدم



مامی مائده
10 مرداد 90 13:27
زیارت قبول پس گل دختر ما داره یه هم بازی پیدا میکنه به سلامتی ایشالا


قبول حق عزیزم-آره انشاالله
کاکل زری یا ناز پری
12 مرداد 90 16:01
سلام مامان الهام خیلی وقته نبودی. انشاالله همیشه خوش خبر باشی. و نینی تازه هم به سلامتی دنیا بیاد


سلام گلم
انشالله شما هم همیشه خوش باشی
سحر
15 مرداد 90 10:33
سلام الهام جونم

زیارت قبول

امیدوارم همیشه خبرای خوش برسه


سلام عزیزم
قبول حق ممنون خانمی
منا مامان درسا
16 مرداد 90 13:08
سلام الهام جون
خوبی مامانی؟دخملیت خوبه؟
اون بالا یه اسم قشنگ به چشم خورد اسم نی نی رو میخای فاطمه بذاری؟مبارکه اسم قشنگیه


سلام عزیزم
ممنون خدا رو شکر دخمل ما هم خوب و خوش و سلامته
آره انشالله
ممنون که به ما سر زدی بازم پیش ما بیا
کاکل زری یا ناز پری
17 مرداد 90 12:23
مامان الهام خیلی خوشحالم کردی با نظرت تو وبلاگم من از خدامه همه نی نی ها رو دعوت کنم
نسترن
17 مرداد 90 14:07
سلاااام دوست مهربونم.خوبید؟نینی ماهتون خوبه؟
چرا که نه؟رمزو براتون خصوصی میذارم.برید توی آخرین نظرات خوانندگان.
بوووووووووووس


سلام عزیزم
ممنون خدارو شکر فاطمه خانم ما هم خوبه خوبه
ممنون که رمزت رو به منم دادی و بهم اعتماد کردی
منا مامان درسا
19 مرداد 90 13:37
سلام مامان الهام
خوبی عزیزم؟
نی نی خوبه؟


سلام خانمی
شکر خدا, نی نی هم خوبه خدا رو شکر
مامان ماهان
20 مرداد 90 0:15
زیارتت قبول الهام جونم
الهی نی نی به سلامتی و شادی دنیا بیاد


جاتون خیلی سبز بود گلم
ممنون
مامان فهیمه
25 مرداد 90 13:57
سلام:
مبارکه...هم اسم خوشگل دخملتون هم این که دارین زن عمو می شین...راستی عیدتون هم مبارک


سلام گلم
ممنون عزیزم. عید شما هم مبارک
mamani helena
25 مرداد 90 17:14
salam azizam enshala zodi miyado gereftaret mikone manam hamash montazeresh bodam ama hala ke omade vaght kam miyaram .movazebe khodet bash to in garma aziyat nashi


سلام خانمی
ممنون که بهمون سر میزنی عزیزم
شما دعا کنید نی نی سالم بدنیا بیاد, ما همه گرفتاری هاشو به جون میخریم
مامان مانی جون
27 مرداد 90 0:04



بووووووووووووووووس
مامان فهیمه
27 مرداد 90 12:29
سلاااااام:
خوش به حالتون که رفتید مشهد....
این روزا خیلی دلتنگ حرم رضا(ع) شدم.
نی نی در چه حاله؟؟؟


سلام گلم
انشاالله قسمت شما هم میشه میرید
نی نی هم خوب و سرحال خدا روشکر


نسترن
28 مرداد 90 1:46
سلااااااااااااااام الهام جونم خوبی ایشالا؟سلامتی؟
دلم برات یه ذره شده بود.ببخش توروخدا که زیاد بهت سر نمیزنم به خدا به یاد خودتو کوچولوت هستم اما این ایام سرم خیلی شلوغه ایشالا بعدا جبران میکنم.
راستی مبارکه.ایشالا نینی اونا هم سالم و سلامت به دنیا بیاد.
دوستتون دارررررررررم و بوووووووووووووس هوارتااااااااااااا


سلاااااااام خانمی
ممنون گلم خدا رو شکر نی نی هم خوبه- منم خیلی دلم براتون تنگ میشه-همینکه هر از گاهی هم یادی ازمون میکنی خیلی خوشحالمون میکنی
ایشالا همیشه شاد باشی
نسترن
31 مرداد 90 17:34
سلام الهام جون.کم پیدایی؟خوبی ایشالا..یه خبر از خودت بده لطفا.
دوستت دارم


سلام عزیزم- چیکار کنم سعادت ندارم در خدمتتون باشم شرمنده این روزها کمتر بهتون سر میزنم
حالم خوبه خدا رو شکر نگران نباشید
منم دوست دارم-بووووووس
مامان مانی جون
1 شهریور 90 18:06
کجاییییییییییییییییییییی؟



واقعا شرمنده همتونم
بووووووووس
جمع نیک اندیشان
9 مهر 90 8:38
جمع نیک اندیشان http://nikandishi.blogfa.com