فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

نوشتم تا بماند یادگاری...

روز معلم

1390/2/12 10:40
نویسنده : مامان فاطمه
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

امروز روز معلم هست- شاید تا اون موقع که شروع می کنی تا وبلاگت رو بخونی و به این پست برسی مدرسه رفته باشی و معنی معلم رو بفهمی- می فهمی که معلم کیه و چقدر خوب و مهربونه و چقدر برای همه ما زحمت می کشه-اون موقع هست که خودت روز معلم رو به معلمت تبریک میگی

           niniweblog.com

ولی حالا من می خوام یه چیز دیگه رو بهت بگم

اینکه، به غیر از معلم هایی که توی مدرسه می شناسی، معلم هایی هم توی خونه داری، آره درسته پدر و مادر هم نوعی معلم هستن چون وظیفه خطیر و مهم تعلیم و تربیت فرزند و انسان سازی رو فبل از معلم های مدرسه برعهده دارند

پس این روز رو به همه معلم های مدرسه(خودم و شما) و همه پدر و مادر هایی که واقعا دغدغه این وظیفه مهم رو دارن تبریک میگم و از همین جا از همشون تشکر می کنم و دست همه اونا رو می بوسم

                     niniweblog.com

و یه خبر دیگه اینکه امروز عزیزجون و آقاجون و عمه ها رفتن مکه و من از همین الان دلتنگشون هستم ناراحتو ایشالا که سالم برگردند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سارا
13 اردیبهشت 90 8:07
مرسی که به وب دختر من سر زدی عزیزم. خوش بحالتون که از حالا شروع کردین به نوشتن.آفرین مامان زرنگ....

سلام
از شما هم ممنونم که به مام سر زدید-خوشحال شدیم

ندا
13 اردیبهشت 90 11:35
سلام الهام جون چرا پیج من پیوندها رو نشون نمیده؟؟؟تنظیمات خاصی میخواد؟

سلام عزیزم
وبلاگت رو نگاه کردم پیوندهات مشکلی نداشت انشاالله که مشکلت حل شده
راستی نی نی چطوره؟؟

فاطمه
13 اردیبهشت 90 11:52
سلام الهام خانوم..!نی نی گلت چه طوره؟
راستی من وبلاگمو عوض کردم خوشحال میشم به وب جدید منو دخترم هم سر بزنی و لینکمون کنی...

سلام مامان فاطمه گل-ممنون که بهمون سر زدی-نی نی هم خوبه
چرا از نی نی وبلاگ رفتی بیرون؟اینجا همه دور همیم بهتر نیست؟
راستی من تو رو لینک می کنم