فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

نوشتم تا بماند یادگاری...

روز پدر

1390/3/24 16:27
نویسنده : مامان فاطمه
544 بازدید
اشتراک گذاری

تولد امام علی(ع)

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است

میلاد سراسر نور و برکتش مبارکبادniniweblog.com

                    niniweblog.com

همسر عزیزم

باش و با بودنت باعث بودن ما باش

از صمیم قلب دوستت دارم

اولین سال پدر شدنت مبارک عزیزمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مانی جون
24 خرداد 90 21:04
ممنون از لطفی که داری
لینکتون میکنم

من هم شما رو لینک کردم
مامان ماهان
25 خرداد 90 0:29
بهاره
25 خرداد 90 13:06
سلام نازنين مهربون
از اينكه به من تبريك گفتيد ممنونم خيلي محتاج دعا هستم من را يادتون نره
دوستتون دارم خدانگهدار


ممننون گلم
ما هم دوستون داریم از همینجا میبوسیمتون
بوووووس