فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

نوشتم تا بماند یادگاری...

خبر داغ

1390/2/24 11:28
نویسنده : مامان فاطمه
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

امروز با دو خبر داغ اومدم پیشتniniweblog.com

اولیش اینکه بابایی دیروز کنکور ارشد داشت niniweblog.com

نخونده بود ولی با این هوش و استعدادی که من از بابایی سراغ دارم میدونم که ایشالا قبول میشهniniweblog.com

با اون دل پاکت برای بابایی دعا کن.

خبر دوم هم اینکه عزیزجون و آقاجون و عمه ها امروز از مکه بر میگردند

هورااااااااااااااااااااااااااااااااniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهرا
25 اردیبهشت 90 0:26
سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری معلومه یه مامان با ذوق و خوش سلیقه هستی خیلی دوست دارم با شما بیشتر آشنا بشم . وبلاگ من هنوز ناقصه و باید درستش کنم انشاالله اگه درست شد لینکتون می کنم تا با هم در ارتباط باشیم البته اگه دوست داشته باشی
خاله مریم
25 اردیبهشت 90 14:30
سلام،وبلاگ توپی داری الهی نی نی ات و خودت سالم و سرحال باشید به وبلاگ گوگولی ما هم یه سر بزن،خوب!!!
مامان سارا
28 اردیبهشت 90 13:59
سلام عزیزم ممنونم که به دیدن ما اومدی .عزیزم نمی دونم چند وقتته .نی نی جنسیتش معلوم نیست؟
بازم به دیدم ما بیا.لینکت می کنم

سلام عزیزم
نه هنوز فکر نکنم دقیق مشخص باشه امروز رفتم تو چهارماهگی

ماما ن معصومه سادات
1 خرداد 90 13:20
سلام و سلامت باشید خیلی ممنون و تشکر بابت تبریک تولد